Search

ASISTENT/KA MARKETINGOVÉHO ODDĚLENÍ

TTC HOLDING, a.s.

You will be in this position:

  • Komunikovat napříč skupinou TTC včetně jednotlivých entit při definování pořádaných akcí
  • Spolupracovat s dalšími kolegy při realizaci pořádaných akcí
  • Zodpovídat za průběh a realizaci akcí
  • Administrativně zajišťovat projekty (rezervace letenek, ubytování, fakturace, vyúčtování,…)

What we can offer you:

  • Zázemí stabilní české společnosti
  • Týden dovolené navíc nad zákonný rámec – celkem 5 týdnů dovolené
  • 3 dny zdravotního volna Sick Days (hrazené zaměstnavatelem)
  • MultiSport kartu
  • Flexibilní začátek / konec pracovní doby
  • Příspěvek na penzijní pojištění
  • Zvýhodněné sazby pojištění soukromých vozidel
  • Služební mobilní telefon a výhodné ceny služeb operátora i pro rodinné příslušníky
  • Možnost firemního stravování s příspěvkem zaměstnavatele
  • Vzdělávací kurzy, školení a další zaměstnanecké výhody
  • Jistotu pravidelné mzdy
  • Motivující mzdové ohodnocení na základě schopností a dosažených výsledků, roční odměny
  • Samostatnou práci – možnost seberealizace, příjemné pracovní prostředí
  • Nástup možný ihned, ale není nezbytnou podmínkou – rádi na vás počkáme

What knowledge and skills you should have:

  • AJ na komunikativní úrovni (komunikace při realizaci mezinárodních akcí)
  • Výborné organizační a komunikační schopnosti
  • Pečlivost, schopnost dotahovat věci do konce
  • Schopnost určit si priority a umět reagovat na změny

The advantage will be if you have:

  • Praxi v administrativě alespoň 2 roky
  • Baví vás zlepšovat a posouvat věci dopředu
  • Sledujete trendy a máte chuť je realizovat

Pokud Vás pozice zaujala, pošlete životopis
a motivační dopis na email: holding@ttc.cz

Souhlasím se zpracováním osobních údajů.