Hledat

Účetní

TTC HOLDING, a.s.

Na této pozici budete:

  • Kompletně zpracovávat účetnictví malé společnosti
  • Kontrolovat podklady pro zpracování přiznání k DPH, kontrolnímu hlášení, dani z příjmu,…
  • Spolupracovat při tvorbě interních směrnic a nastavování procesů
  • Podílet se na postupném rozšiřování a zefektivňování účetního SW v ekonomické oblasti
  • Spolupracovat s auditory a daňovými poradci

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zázemí stabilní české společnosti
  • Týden dovolené navíc nad zákonný rámec – celkem 5 týdnů dovolené
  • 3 dny zdravotního volna Sick Days (hrazené zaměstnavatelem)
  • Flexibilní začátek / konec pracovní doby
  • Příspěvek na penzijní pojištění
  • Zvýhodněné sazby pojištění soukromých vozidel
  • Služební mobilní telefon a výhodné ceny služeb operátora i pro rodinné příslušníky
  • Možnost kvalitního, firemního stravování s příspěvkem zaměstnavatele
  • Vzdělávací kurzy, školení a další zaměstnanecké výhody
  • Jistotu pravidelné mzdy
  • Motivující mzdové ohodnocení na základě schopností a dosažených výsledků, roční odměny
  • Samostatnou práci – možnost seberealizace, příjemné pracovní prostředí
  • Nástup možný ihned, ale není nezbytnou podmínkou – rádi na vás počkáme

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:

  • Orientaci v účetní a daňové problematice (zákon o účetnictví a související předpisy, daňové zákony)
  • MS Office, zejména Excel
  • Zodpovědný a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
  • Příjemné a vstřícné vystupování
  • Diskrétnost, loajalita a profesionalita jsou samozřejmostí
  • Organizační a komunikační dovednosti

Výhodou bude, pokud máte:

  • Uživatelskou znalost informačního systému HELIOS
  • Minimálně 3 roky na obdobné pracovní pozici

Adresa pracoviště:

Třebohostická 987/5, 100 00, Praha 10 – Strašnice

Pokud vás pozice zaujala, pošlete životopis a motivační dopis na email: kalinova@ttc.cz

Zasláním emailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů.