Na této pozici budete:
- Samostatně zabezpečovat administrativní agendu a bezproblémový chod sekretariátu
- Zajišťovat organizační a administrativní podporu vedení společnosti
- Zajišťovat péči o návštěvy
- Připravovat podklady pro management
- Účastnit se porad managementu společnosti, zajišťovat zápisy z porad a dohlížet nad termíny plnění zadaných úkolů
- Vystavovat FA v SW HELIOS GREEN
- Spravovat došlé FA v SW HELIOS GREEN
- Vést elektronickou evidenci smluv společnosti
- Kontrolovat výkazy Knih jízd
- Editovat a uzavírat měsíční docházku zaměstnanců společnosti
- Spolupracovat s dalšími útvary společnosti
- Vykonávat občasné pochůzky – státní instituce, banka, notář,…
- Řešit samostatně úkoly a plnit další pokyny dle požadavku nadřízeného
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zázemí stabilní české společnosti
- Týden dovolené navíc nad zákonný rámec – celkem 5 týdnů dovolené
- 3 dny zdravotního volna Sick Days (hrazené zaměstnavatelem)
- Flexibilní začátek / konec pracovní doby
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Zvýhodněné sazby pojištění soukromých vozidel
- Služební mobilní telefon a výhodné ceny služeb operátora i pro rodinné příslušníky
- Možnost kvalitního, firemního stravování s příspěvkem zaměstnavatele
- Vzdělávací kurzy, školení a další zaměstnanecké výhody
- Jistotu pravidelné mzdy
- Motivující mzdové ohodnocení na základě schopností a dosažených výsledků, roční odměny
- Samostatnou práci – možnost seberealizace, příjemné pracovní prostředí
- Nástup možný ihned, ale není nezbytnou podmínkou – rádi na vás počkáme
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:
- SŠ vzdělání
- Pokročilou znalost MS Office
- Alespoň základní znalost a praxi v účetnictví
- Zodpovědný, samostatný a proaktivní přístup ke svěřeným úkolům
- Organizační dovednosti
- Diskrétnost, loajalita a profesionalita jsou samozřejmostí
- Příjemné vystupování
Výhodou bude, pokud máte:
- Minimálně 3 roky praxe na podobné pracovní pozici
- Uživatelskou znalost informačního systému HELIOS GREEN
- Orientaci v účetní a daňové problematice