Hledat

ASISTENT/KA VEDENÍ SPOLEČNOSTI

TTC REAL ESTATE, a.s.

Na této pozici budete:

  • Samostatně zabezpečovat administrativní agendu a bezproblémový chod sekretariátu
  • Zajišťovat organizační a administrativní podporu vedení společnosti
  • Zajišťovat péči o návštěvy
  • Připravovat podklady pro management
  • Účastnit se porad managementu společnosti, zajišťovat zápisy z porad a dohlížet nad termíny plnění zadaných úkolů
  • Vystavovat FA v SW HELIOS GREEN
  • Spravovat došlé FA v SW HELIOS GREEN
  • Vést elektronickou evidenci smluv společnosti
  • Kontrolovat výkazy Knih jízd
  • Editovat a uzavírat měsíční docházku zaměstnanců společnosti
  • Spolupracovat s dalšími útvary společnosti
  • Vykonávat občasné pochůzky – státní instituce, banka, notář,…
  • Řešit samostatně úkoly a plnit další pokyny dle požadavku nadřízeného

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zázemí stabilní české společnosti
  • Týden dovolené navíc nad zákonný rámec – celkem 5 týdnů dovolené
  • 3 dny zdravotního volna Sick Days (hrazené zaměstnavatelem)
  • Flexibilní začátek / konec pracovní doby
  • Příspěvek na penzijní pojištění
  • Zvýhodněné sazby pojištění soukromých vozidel
  • Služební mobilní telefon a výhodné ceny služeb operátora i pro rodinné příslušníky
  • Možnost kvalitního, firemního stravování s příspěvkem zaměstnavatele
  • Vzdělávací kurzy, školení a další zaměstnanecké výhody
  • Jistotu pravidelné mzdy
  • Motivující mzdové ohodnocení na základě schopností a dosažených výsledků, roční odměny
  • Samostatnou práci – možnost seberealizace, příjemné pracovní prostředí
  • Nástup možný ihned, ale není nezbytnou podmínkou – rádi na vás počkáme

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:

  • SŠ vzdělání
  • Pokročilou znalost MS Office
  • Alespoň základní znalost a praxi v účetnictví
  • Zodpovědný, samostatný a proaktivní přístup ke svěřeným úkolům
  • Organizační dovednosti
  • Diskrétnost, loajalita a profesionalita jsou samozřejmostí
  • Příjemné vystupování

Výhodou bude, pokud máte:

  • Minimálně 3 roky praxe na podobné pracovní pozici
  • Uživatelskou znalost informačního systému HELIOS GREEN
  • Orientaci v účetní a daňové problematice

Pokud Vás pozice zaujala, pošlete životopis a motivační dopis na email:
kalinova@ttc.cz

Zasláním emailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů.