Na této pozici budete:
- Zpracovávat prvotní účetní doklady a připravovat je k zaúčtování
- Spolupracovat na vedení účetnictví vybrané společnosti skupiny TTC
- Připravovat podklady pro zpracování přiznání k DPH, kontrolního hlášení, souhrnného hlášení, přiznání k dani z příjmů a výkazů pro ČSÚ
- Spolupracovat na procesu inventarizace
- Spolupracovat při tvorbě interních směrnic
- Spolupracovat s auditory a daňovými poradci
- Podílet se na postupném rozšiřování a zefektivňování účetního SW v ekonomické oblasti
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zázemí stabilní české společnosti
- Týden dovolené navíc nad zákonný rámec – celkem 5 týdnů dovolené
- 3 dny zdravotního volna Sick Days (hrazené zaměstnavatelem)
- Flexibilní začátek / konec pracovní doby
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Zvýhodněné sazby pojištění soukromých vozidel
- Služební mobilní telefon a výhodné ceny služeb operátora i pro rodinné příslušníky
- Možnost firemního stravování s příspěvkem zaměstnavatele
- Vzdělávací kurzy, školení a další zaměstnanecké výhody
- Jistotu pravidelné mzdy
- Motivující mzdové ohodnocení na základě schopností a dosažených výsledků
- Samostatnou práci – možnost seberealizace, příjemné pracovní prostředí a kolektiv
- Nástup možný ihned, ale není nezbytnou podmínkou – rádi na vás počkáme
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:
- Základní orientaci v účetní a daňové problematice
- MS Office, zejména Excel
- Zodpovědný a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
- Příjemné a vstřícné vystupování
- Diskrétnost, loajalita a profesionalita jsou samozřejmostí
- Organizační a komunikační dovednosti
Výhodou bude, pokud máte:
- Uživatelskou znalost informačního systému HELIOS
- Minimálně 3 roky na obdobné pracovní pozici