Hledat

ASISTENT/KA MARKETINGU A KOMUNIKACE

TTC HOLDING, a.s.

Do našeho týmu marketingu a komunikace hledáme kolegu nebo kolegyni na pozici Asistent/ka.

Kompletně zodpovídáme za externí a interní komunikaci skupiny TTC a jejích dceřiných společností. Organizujeme akce pro zaměstnance i obchodní partnery a zajišťujeme prezentace jednotlivých společností skupiny na veletrzích a konferencích. Staráme se o webové stránky i sociální sítě, vytváříme prezentační materiály a vydáváme interní časopis. Naše skupina se rychle rozšiřuje a my už to sami přestáváme stíhat. Pokud máš pocit, že by Tě podobná práce bavila, máš chuť sám na sobě pracovat, jsi zodpovědný a k tomu týmový hráč, rádi se s Tebou potkáme u kávy a řekneme Ti o pozici víc.

Na této pozici budete:

  • Podílet se na tvorbě nápadů na jednotlivé projekty
  • Organizačně zajišťovat jejich realizaci (komunikace s dodavateli, účastníky a partnery, …)
  • Zodpovídat za průběh a realizaci akcí
  • Administrativně zajišťovat projekty (rezervace letenek, ubytování, fakturace, vyúčtování,…)

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zázemí stabilní české společnosti
  • Týden dovolené navíc nad zákonný rámec – celkem 5 týdnů dovolené
  • 3 dny zdravotního volna Sick Days (hrazené zaměstnavatelem)
  • MultiSport kartu
  • Flexibilní začátek / konec pracovní doby
  • Příspěvek na penzijní pojištění
  • Zvýhodněné sazby pojištění soukromých vozidel
  • Služební mobilní telefon a výhodné ceny služeb operátora i pro rodinné příslušníky
  • Možnost firemního stravování s příspěvkem zaměstnavatele
  • Vzdělávací kurzy, školení a další zaměstnanecké výhody
  • Jistotu pravidelné mzdy
  • Motivující mzdové ohodnocení na základě schopností a dosažených výsledků, roční odměny
  • Samostatnou práci – možnost seberealizace, příjemné pracovní prostředí
  • Nástup možný ihned, ale není nezbytnou podmínkou – rádi na vás počkáme

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:

  • AJ na komunikativní úrovni (komunikace při realizaci mezinárodních akcí)
  • Výborné organizační a komunikační schopnosti
  • Pečlivost, schopnost dotahovat věci do konce
  • Schopnost určit si priority a umět reagovat na změny

Výhodou bude, pokud máte:

  • Praxi v administrativě alespoň 2 roky
  • Baví vás zlepšovat a posouvat věci dopředu
  • Sledujete trendy a máte chuť je realizovat

Pokud vás pozice zaujala, pošlete životopis a motivační dopis na email: hr@ttc.cz

Zasláním emailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů.