Hledat

ASISTENTKA ŘEDITELE SPOLEČNOSTI

TTC HOLDING, a.s.

 

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:

  • VŠ vzdělání
  • Výbornou znalost MS Office
  • Zodpovědný a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
  • Příjemné, vstřícné a reprezentativní vystupování
  • Diskrétnost, loajalita a profesionalita jsou samozřejmostí
  • Organizační a komunikační dovednosti
  • Časovou flexibilitu v případě potřeby

Výhodou bude, pokud máte:

  • Znalost AJ na komunikativní úrovni
  • Minimálně 3 roky praxe na podobné pracovní pozici
  • Řidičský průkaz – aktivní řidič

Na této pozici budete:

  • Zajišťovat administrativní a organizační podporu ředitele a představenstva společnosti
  • Zabezpečovat kompletní administrativní agendu a bezproblémový chod sekretariátu ředitele společnosti
  • Spolupracovat s vedením společnosti a kolegy napříč společností
  • Účastnit se porad managementu společnosti, zajišťovat zápisy z porad a dohlížet nad termíny plnění zadaných úkolů
  • Organizovat porady a zajišťovat péči o návštěvy
  • Řešit ad hoc požadavky
  • Připravovat podklady na jednání
  • Řešit samostatně úkoly a plnit další pokyny dle požadavku nadřízeného

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zázemí stabilní české společnosti
  • Týden dovolené navíc nad zákonný rámec – celkem 5 týdnů dovolené
  • 3 dny zdravotního volna Sick Days (hrazené zaměstnavatelem)
  • Flexibilní začátek / konec pracovní doby
  • Příspěvek na penzijní pojištění
  • Zvýhodněné sazby pojištění soukromých vozidel
  • Služební mobilní telefon a výhodné ceny služeb operátora i pro rodinné příslušníky
  • Možnost kvalitního, firemního stravování s příspěvkem zaměstnavatele
  • Vzdělávací kurzy, školení a další zaměstnanecké výhody
  • Jistotu pravidelné mzdy
  • Motivující mzdové ohodnocení na základě schopností a dosažených výsledků, roční odměny
  • Samostatnou práci – možnost seberealizace, příjemné pracovní prostředí
  • Nástup možný ihned, ale není nezbytnou podmínkou – rádi na vás počkáme

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:

  • VŠ vzdělání
  • Výbornou znalost MS Office
  • Zodpovědný a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
  • Příjemné, vstřícné a reprezentativní vystupování
  • Diskrétnost, loajalita a profesionalita jsou samozřejmostí
  • Organizační a komunikační dovednosti
  • Časovou flexibilitu v případě potřeby

Výhodou bude, pokud máte:

  • Znalost AJ na komunikativní úrovni
  • Minimálně 3 roky praxe na podobné pracovní pozici
  • Řidičský průkaz – aktivní řidič

Adresa pracoviště:

Třebohostická 987/5, 100 00, Praha 10 – Strašnice

Pokud vás pozice zaujala, pošlete životopis a motivační dopis na email: kalinova@ttc.cz

Zasláním emailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů.