Hledat

ASISTENTKA VEDENÍ SPOLEČNOSTI

TTC REAL ESTATE, a.s.

Na této pozici budete:

  • Samostatně zabezpečovat administrativní agendu a bezproblémový chod sekretariátu
  • Zajišťovat organizační a administrativní podporu vedení společnosti
  • Připravovat podklady pro management
  • Evidovat smlouvy a agendu společnosti
  • Vést pokladnu
  • Vykonávat občasné pochůzky – státní instituce, banka, notář,…
  • Řešit samostatné úkoly a plnit další úkoly dle požadavků nadřízeného
  • Spolupracovat s dalšími útvary společnosti

Co vám můžeme nabídnout:

  • Zázemí stabilní české společnosti
  • Týden dovolené navíc nad zákonný rámec – celkem 5 týdnů dovolené
  • Flexibilní začátek / konec pracovní doby
  • Příspěvek na penzijní pojištění
  • Zvýhodněné sazby pojištění soukromých vozidel
  • Služební mobilní telefon a výhodné ceny služeb operátora i pro rodinné příslušníky
  • Možnost kvalitního, firemního stravování s příspěvkem zaměstnavatele
  • Vzdělávací kurzy, školení a další zaměstnanecké výhody
  • Jistotu pravidelné mzdy
  • Motivující mzdové ohodnocení na základě schopností a dosažených výsledků, roční odměny
  • Samostatnou práci – možnost seberealizace, příjemné pracovní prostředí
  • Nástup možný ihned, ale není nezbytnou podmínkou – rádi na vás počkáme

Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:

  • Znalost MS Office
  • Zodpovědný a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
  • Diskrétnost, loajalita a profesionalita jsou samozřejmostí
  • Organizační a komunikační dovednosti
  • Časovou flexibilitu v případě potřeby

Adresa pracoviště:

Třebohostická 987/5, 100 00 Praha 10 – Strašnice

Pokud Vás pozice zaujala, pošlete životopis a motivační dopis na email: kalinova@ttc.cz

Zasláním emailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů.