Na této pozici budete:
- Spolupracovat při tvorbě interních směrnic a nastavování procesů
- Koordinovat a zajišťovat reporting na úrovni konsolidace
- Koordinovat a zajišťovat průběžný měsíční controlling
- Koordinovat a zajišťovat reporting pro interní účely
- Kontrolovat daňová přiznání a podklady pro jejich zpracování
- Kontrolovat účetní závěrky
- Podílet se na postupném rozšiřování a zefektivňování účetního SW v ekonomické oblasti
- Spolupracovat s auditory a daňovými poradci
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zázemí stabilní české společnosti
- Týden dovolené navíc nad zákonný rámec – celkem 5 týdnů dovolené
- 3 dny zdravotního volna Sick Days (hrazené zaměstnavatelem)
- Flexibilní začátek / konec pracovní doby
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Zvýhodněné sazby pojištění soukromých vozidel
- Služební mobilní telefon a výhodné ceny služeb operátora i pro rodinné příslušníky
- Možnost kvalitního, firemního stravování s příspěvkem zaměstnavatele
- Vzdělávací kurzy, školení a další zaměstnanecké výhody
- Jistotu pravidelné mzdy
- Motivující mzdové ohodnocení na základě schopností a dosažených výsledků, roční odměny
- Samostatnou práci – možnost seberealizace, příjemné pracovní prostředí
- Nástup možný ihned, ale není nezbytnou podmínkou – rádi na vás počkáme
Jaké znalosti a dovednosti byste měl/a mít:
- Orientaci v účetní a daňové problematice
- MS Office, zejména Excel
- Aktivní, zodpovědný a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
- Ochota učit se a vytvářet nové postupy
- Příjemné a vstřícné vystupování
- Diskrétnost, loajalita a profesionalita jsou samozřejmostí
- Organizační a komunikační dovednosti
Výhodou bude, pokud máte:
- Uživatelskou znalost informačního systému HELIOS
- Minimálně 3 roky na obdobné pracovní pozici
Adresa pracoviště:
Třebohostická 987/5, Praha – Strašnice