A co Tě u nás čeká?
- Samostatné zajištění chodu recepce – budeš pečovat o návštěvy, organizovat pracovní schůzky, vyřizovat telefonní hovory, udržovat reprezentativní vzhled zasedaček, zajišťovat a připravovat občerstvení, a nemine Tě ani ta myčka 😊
- Spolupráce v oblasti office managementu – např. pomoc při reorganizaci kanceláří, příprava pracovních míst pro nové zaměstnance, zlepšování pracovního prostředí, dohled nad úklidem a stavem prostor firmy, objednávky nejen kancelářských potřeb atd.
- Podpora backofficu – vyřizování příchozí a odchozí pošty, zpracování přijatých faktur do účetního systému Helios, skenování/ archivace dokumentů, podpora kanceláře generálního ředitele (např. vyřizování ubytování, letenek, schůzek), podpora našeho HR týmu (např. spolupráce na organizaci firemních akcí, komunikace s kandidáty, péče o zaměstnance atd.)
- …. a další ad-hoc úkoly, které mohou vyplynout ze strany našich kolegů
Co Ti můžeme nabídnout?
- Zázemí stabilní české společnosti s dlouholetou tradicí
- Týden dovolené navíc nad zákonný rámec – celkem 5 týdnů dovolené
- Služební mobilní telefon a výhodné ceny služeb mobilního operátora i pro rodinné příslušníky
- Možnost kvalitního firemního stravování s příspěvkem zaměstnavatele
- 3 dny zdravotního volna hrazeného zaměstnavatelem (Sick Days)
- Příspěvek na Multisportkartu
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Vzdělávací kurzy, školení a další zaměstnanecké výhody
- Zvýhodněné sazby pojištění soukromých vozidel
- Příjemné a přátelské pracovní prostředí
Jaké máme na Tebe požadavky?
- Alespoň SŠ vzdělání ideálně ekonomického směru či v oblasti hospitality
- Jsi výborný komunikátor, máš prozákaznický, vstřícný a aktivní přístup?
- Protože se můžeš setkat se sensitivními informacemi, diskrétnost není pro nás klišé
- Umíš si zorganizovat svůj čas, stanovit si priority, samostatně a včas reaguješ na možné problémy?
- Jsi flexibilní a nedělá Ti problém pružně reagovat na různé ad-hoc úkoly?
- Bez zmíněné pečlivosti, spolehlivosti a rozhodovacích schopností to nepůjde!
- Máš dobrou znalost angličtiny a nebojíš se mluvit po telefonu?
- Pokud řídíš, tak to je výhoda
Adresa pracoviště:
Třebohostická 987/5, Praha 10